Just busy living my life

Ja, så är det faktiskt. Har varit fullt upp senaste dagarna från morgon till kväll med start på jobbet
men braaa mycket har man allt hunnit med! Idag blev det till att handla direkt efter jobbet, skjuts hem,
in och byta om till svalare kläder, ut och hjälpa Mike att slanga ur olja i bilen
och sen ta med Floyd ut på en långpromenad i det fina vädret. Hade tänkt gå in vid Styrstad
efter Arkösundsvägen men ändade mig och svängde först in vid Tornby istället och var hemma först
1 h och 45 min senare trots att vi inte gick direkt långsamt. Hursom är det bästa sättet att koppla av på
efter några minst sagt jäktiga dagar på jobbet, trots få jobbtimmar. 
Väl hemma sen blev det ett ordentligt mellanmål och sen ut och njuta ute på en bänk i solen
innan man gick in och tränade tillsammans med Mike; ett 20-minuters högintensivpass i set om två
och sen lite magövningar på det, duktigta vi. Men fasen så man skrattar när man tränar tillsammans..
framförallt när båda tar ut sig till max och kroppen knappt lyder i slutet av vissa övningar, haha!

Men, dagen är inte slut än - solen är fortfarande närvarande - så efter att ha lagat lite mat och chillat
lite lagom hade jag faktiskt tänkt att ge mig ut med voffs.. igen. Dock på en mysrunda den här gången,
det kan han behöva. Imorgon är det hursom Vulfa som gäller igen, och därefter lite grillning. Ciao.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: