Under the sun

Och så var långhelgen slut.. imorgon går vi in på 10 dagar i sträck då jag, givetvis, jobbar torsdag
trots röd dag. Och på fredag skulle jag egentligen varit ledig då jag jobbar i helgen men.. vi bytte lite
så jag var ledig idag istället. Sen så är ju mina lediga måndagar borttagna fr.o.m nu
då semesterschemat är i rullning och vi liksom måste vara tillräckligt med personal, för allas skull.
Men, detta innebär också kortare dagar för mig - vilket uppskattas! Framförallt med tanke på Vulfisen,
men också med tanke på att faktiskt kunna hinna med att te.x åka iväg och bada med Floyd,
umgås med M mer än vad jag hinner nu osv. Hursomhelst, tror jag att det här kan bli riktigt bra ändå.

Idag då.. ja, bortsett från att man städat, gått kortare rundor med Floyd och myst på balkongen
har man bara varit iväg på massage - vilket verkligen behövdes. Och ja det var som jag trodde, såklart,
ryggen var sämre igen.. konstigt att man går runt och har spänningar hela tiden.
Men, vi ska fixa den, den ska bli bättre. Punkt. Men nä, fixa det sista och sen gå och lägga sig kanske.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: