Catch my breath

Har haft en bra, välbehövlig, ledig dag med sådär riktigt bra balans! Annars går det mest i 100
mest hela tiden men idag skulle jag nog kunna säga att jag både legat på 0 och 100, och däremellan.
Nyttigt! Gick visserligen upp ganska tidigt men satt mest bara och myste med Floyden
och slappade bra länge innan man gick ut på första rundan - en kortis ner till affären - och handlade.

Väl hemma blev det frukost, film och lite bakning innan det runt lunch bar av mot stallet och Vulfa
för en massa allmänt stallfix och mys innan det senare var promenad med Lisa som stod på schemat.
Och då jag strax innan fick frågan om jag kunde ta Vulfa idag också så fick hon också följa med,
samt Floyd - givetvis. Hursom en mysig promenad med en fin och saknad vän som jag inte träffat på..
ja.. sen innan nyår? Men så kan det gå när båda har jobb, sambos, hund osv.. inte lätt att hinna med,
helt enkelt, var och en har ju sitt. Så äntligen, nu får vi bara hoppas på att det kan bli liiite oftare nu :)



Och sen jag kom hem har jag bara umgåtts med M som jag inte träffat alls i veckan mer eller mindre
då vi jobbat om varandra, och sen han åkte har jag bara chillat framför lite serier, kört slut på mig själv
genom ett hårt träningspass (som gav en grym känsla efteråt!), samt passat på att göra tacos
då det är något som tyvärr inte faller min kära pojkvän i smaken. En promenad med Floyd kvar bara
med andra ord, sen kan man gå och lägga sig med gott samvete! Nice! Och imorgon är det en ny dag.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: