Just because of that

Inte varit någon vidare uppdatering här inte, men jag lovar ni har inte missat något så att säga.
För bortsett från jobb, stall och träning har det inte hänt speciellt mycket mer än att jag sen igår em
varit på dåligt humör p.g.a den jäkla snön. Nej jag har inte klagat på den under vintern
men nu får det väl ändå räcka?! Ge mig vår nu tack! Haha ja, så nej ni har inte missat speciellt mycket.

Så, nu släpper vi det där dåliga. Dagens bästa var den mysiga skrittrundan med den finaste fuxen,
behövdes efter en bra motig dag på jobbet! Seeen att Floyd sabbade den lite på slutet, ja.. sånt är livet.
Han stod snällt och väntade på stallplan i alla fall, slutet gott, allting gott
men jag kan erkänna att paniken spred sig ganska rejält när jag efter någon minut insåg att han liksom,
ja.. inte var med utan hade missat att vi skrittat åt andra hållet. Nej fy, hädanefter ska jag va övertydlig!
Den där Floyd är ju trots allt hela min värld, utan att överdriva. Utan honom skulle jag gå under. Punkt.

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: