Rest of my life

Första dagen på hela den här veckan som man faktiskt hinner sitta ner och äta sin frukost
i lugn och ro, haha, bra där! De andra dagarna har jag ju mer eller mindre fått försöka få i mig en frukt
under tiden som jag gjort mig iordning = inte okej. Men idag fick vi in en någorlunda bra start i alla fall.

Hursom, mötet igår gick bra och man var hemma "redan" runt kl. 21, vilket ändå är ganska så okej
om man ser till att man ska kompromissa med semesterveckor osv utöver det ordinarie personalmötet.
Så nu står det klart att det blir semester v. 29, 30 och 31, samt v. 21 när man bokat in Mallorca,
blir nog bra. Sammanlagt 3 veckor med Mike alltså och en ensam. Men ja ja, dags att fixa sig klart nu!

Efter jobbet väntar i alla fall stall, massa mys och en skrittur med den här fina;



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: