Someone like you

Kan väl inte säga att jag haft fullt upp sen senaste inlägget publicerades här men.. nästintill faktiskt,
men nu så! Igår hände väl inte alltför mycket efter jobbet, mer än handling, matlagning och städning..
haha ja kul liv va. Idag däremot gick man bara hem med Floyd efter att man slutat
och sen blev det till att möta upp syrran på HC för fika och bara allmänt strosande i lite butiker
vilket såklart aldrig är fel, framförallt inte med tanke på att vi ses alldeles för sällan! Hursomhelst så,
var det skönt att göra lite annat utöver det vanliga. Och när jag ändå var i Hageby passade jag på att, ja,
gå upp till stallet och pussa lite på V därefter, som förövrigt varit halt sen i måndags.. 
Vilket inte alls känns kul, dels med tanke på att hon faktiskt gick riktigt bra på träningen i söndags,
men också dels för att vi missar årets första tävling som skulle ha blivit nu på söndag. Men, så är det
och nu hoppas jag såklart bara på att hon ska bli bra! Promenader och massa mys är vad som gäller
några dagar framöver helt enkelt. Och på tal om promenader är det faktiskt dags för Floydens sista nu.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: