Tattooed on my mind

"Hej sis :) eftersom du har världens mest nyfikna syster så undrar jag såklart vad det är du har gjort
för hemligt idag? Är det möjligtvis en tatuering kanske? ;)" Haha.. ja min syster känner mig aaalltför väl
och då kan tilläggas att jag inte ens nämnt något om det, faktum är att det bara är Mike
som vetat om det, några kollegor vet dock att jag pratat om det men.. nu jäklar sitter den på plats, yey!

Och, jag är nöjd, riktigt nöjd! Men än så länge känns det lite overkligt att faktiskt ha en nu efter alla år
av velande, minst sagt! Dock har jag ganska länge varit bestämd på vart jag ville ha den men inte riktigt
vad för text jag skulle ha som var jag. Men, så för några veckor sen ramlade jag över den här
och då kändes det bara att nu, nu eller aldrig. Den, liksom. Keep your head up, keep your heart strong:
som i sträck på dig, håll huvudet högt och låt ingen såra dig, håll hjärtat starkt precis som texten säger.
En ständig påminnelse till mig själv helt enkelt - att fortsätta visa sig stark och jobba sig till att bli det!
 

Postat av: Evah - En av Karlstads största bloggar

Åh vad snyggt det blev!!! :D Jättebra text också!

Svar: Tack så mycket :)
Caroline Djerf

2013-03-06 @ 13:23:01
URL: http://evaaaahs.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: