When I find u, I'll find me

Sådär då, hemma igen efter en bra utbildning på VTI i Linköping! Mycket var visserligen repetition,
men några erfarenheter rikare är jag i alla fall. Men dagens bästa var nog helt klart nyheten från BeSafe
som snart kommer in i butik, helt klart en produkt värd att prata gott om när den väl lanserats sen.

Annars.. så sitter man här med en kelsjuk hund sovandes i knät (kanske har han saknat mig lite iaf?)
tanken är väl att ta vid där jag avslutade igår, när han nu bestämmer sig för att sova någonannanstans..
har liksom inte hjärta nog att flytta på honom.. haha. Hursom är det rensning av klädkammare
som står på tur efter hemmafixardagen igår, och sen är väl tanken att gå upp mot stallet en sväng sen..
har dock lite att fixa innan dess så får väl se när lillen blir för varm och flyttar sig så jag kan sätta fart.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: