You had me from hello

Uppe sen ett tag tillbaka och nu är det väl dags att ta tag i den här dagen. Floyd ska få komma ut,
känns nästan onödigt att skriva det.. haha. Att han ska få sina promenader är ju en sån självklarhet
efter alla år, bästa han helt enkelt! Dock blir den nog bara en kort nu på morgonen
då jag fick ett ryck och var ute i över en timme igårkväll - typiskt mig. Men av någon lustig anledning
är det skönt att traska runt i mörkret när mer eller mindre ingen är ute. Bara jag och han, liksom.
 
Men whatever! Frukost därefter, kanske sola lite och sen bara ta det lugnt innan det blir promenad
upp till stallet för allt det vanliga fixet - och dressyrträning senare. Vilken vi verkligen är i behov av nu
så den är efterlängtad. Dock gäller det att ladda batterier framtill dess så jag faktiskt orkar
och att jag inte ha haft Vulfa alls sen i måndags känns väl lite sådär av just den anledningen, men..
vi får hoppas på att damen är på humör och att det kan få gå bra i alla fall. Nu.. sätta lite fart här va!
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: