Let your dreams be bigger than your fears , your actions louder than your words and your faith stronger than your feelings

Har inte blivit någon uppdatering här sen mina lediga dagar ser jag nu.. men det är lite så det blir
då man bara jobbar sina timmar (06.35 - 17.15 för att vara exakt, viktigt det där), tar sig hem, tränar,
plockar lite, chillar, går en längre runda med hunden. Ja, så brukar det se ut för det mesta,
liksom idag. Dock har jag byggt på grundbrännan lite inför tisdag också.. då bär det av till Mallorca!

Tror nog inte jag nämnt så mycket om det i bloggen men jag och Mike, givetvis, är medbjudna
av hans föräldrar dit tillsammans med hans syster, hennes sambo och deras två småttingar. Eller,
Tristan fyller 4 i höst så så liten är han ju faktiskt inte. Hursomhelst ska det bli skönt att komma iväg!
Känns sådär riktigt välbehövligt faktiskt, framförallt efter allt med Vulfa och så vidare..
och på tal om henne har hon idag fått komma ut i hagen för första gången på sisådär 5 veckor!
Plus att jag imorgon ska upp i sadeln för första gången sen operationen, yey! Anledningen till det är..
kanske inte lika rolig: svullna framben. Men, vi får ta det lugnt och försiktigt helt enkelt. Allt ska bli bra.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: