Cala mesquida

Ja, hej! Här sitter man nu på hotellrummet och tänkte att jag lika gärna kunde fördriva tiden litegrann
då resten av sällskapet inte kommer gå upp än på ett tag. Infinner mig alltså på Mallorca, Cala mesquida
just nu och det går inte säga annat än att resorten samt hotellet är toppen!
Men, dessvärre inte vädret.. dock ser det ut att vända till det bättre imorgon, så jag får hoppas på det
för humöret sjunker liksom när man knappt kan gå runt i shorts på semestern haha, hej i-landsproblem!
 
Så ja, nu håller vi tummarna för bättre väder! Dock hade man en rätt bra dag igår trots lite regnskurar;
grym frukostbuffé, promenad runt området (hotellet, stranden, sanddynorna, berget), lunch vid poolen,
bus med Tristan i form av att hoppa studsmatta/ hoppborg (herregud vad feg man blivit btw!),
bad och bus i inomhuspoolen, bastu, massa läsning, helt okej middagsbuffé, spel uppe på terassen
med utsikt över havet och sen hotellets kvällsshow på det. Så, oavsett att vädret inte alls är på vår sida
så funkar det liksom ändå. Aja, nu hade jag tänkt ge mig ut på en pw i alla fall och sen inviga gymmet!

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: