Introducing

Tänkte att jag, när jag ändå ligger här på spikmattan, lika gärna kunde sätta igång med redigering
av bilder och sen även köra på med att lägga in en del av dem här. Vill ju trots allt ha dem arkiverade,
så att säga. Vet ju inte direkt vilka som läser alla gånger och vad som vill läsas om men..
när jag går tillbaka och zappar i arkiven ibland så vill man ju såklart ha med bilder m.m från resor osv,
med andra ord får ni stå ut med mycket sånt just nu. Är ju trots allt det enda jag har att komma med,
just nu, i alla fall. Hursom: dag 2. Har redan skrivit om promenaden till byn bortanför bergen
och störtskuren när vi just kommit fram så jag lämnar det och nöjer mig med lite bilder från den dagen.

 
Och såhär såg det ut varje gång Tristan märkte att jag skulle fota honom "Nääähj, du få inte fotta mej"
 
Sådär galet fin natur. Där och då, och andra dagar när jag var ute på egen hand om mornarna sådär,
då saknade jag både Floyd och Vulfa att liksom dela stunden med. Lite omväxling från Sverige, liksom.



Hittade sen en gammal, rostig och övergiven traktor mitt i skogen som Tristan lyftes upp i = nöjd kille! 
 
Dagen efter.. spenderades mest tid nere vid poolen och poolbaren. Vi hade lite sol att ta till vara på
under förmiddagen men sen var det mest bara mulet/regnigt/blåsigt osv så då var det helt enkelt baren
som gällde för att testa olika drinkar, bara sitta och prata, spela spel osv. Helt okej ändå alltså!



Lördagen spenderades sedan mestadels på en medeltidsmarknad i Cal Rajala (tror jag att det var, iaf)
det var hursom en perfekt dag för utflykt då det ändå var mulet, lite kyligare, men utan regn så att säga:

 
Som synes, på näst sista bilden, så började det lätta upp lite framåt em, så efter en taxitur till hotellet
spenderades resten av dagen nere vid havet/poolen med bokläsning. Och ja.. mycket sånt blev det haha.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: