Don't wait for the perfect moment; take the moment and make it perfect

Grym måndag! Kom precis in från sista rundan med Floyd - som blev en löprunda runt spåret här,
inte helt lyckat kanske då jag var tvungen att "slänga in" honom i duschen det första jag gjorde sen..
men, det var värt det! Bra känsla, ja. Hela den här dagen har verkligen varit en boost i sig
och det behövdes kan jag säga. Bästa möjliga start fick jag i alla fall; sovmorgon och stadig frukost
innan jag och Floyd tog oss ut till Vulfisen, och timmarna där var minst lika mysiga som igårkväll.

Idag slapp vi dock regnet och hon fick även lyxen att gå och beta på stallplan i sisådär 1h
medan jag mockade hela stallet (inte alltför ansträngande med bara 5 boxar), myste med min Floyd
samt fick i mig salladen jag köpte i affären innan vi begav oss av. Nöjd var hon allt, hursomhelst,
och ännu nöjdare blev hon när hon fick komma ut och skritta - idag igen. Idag var hon dock piggare,
inte så lite heller.. men sålänge det inte går till överdrift så.. haha. Söt är hon allt!
Hursom får ni lite bilder tillsvidare, för nu blir det nog sängen så man orkar infinna sig på jobbet 6.30..


Skönt med en hästvakt i form av en vakthund, haha! För ja han låg bokstavligt talat mitt på stallplan
medan jag var inne och donade i stallet, och stenkoll hade han ockå. Bästa! Och ännu bättre blev det:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: