I'll hold my breath

Borta bra, men hemma är det absolut bäst! Det första vi gjorde efter att ha dumpat väskorna hemma
var att åka och hämta hem vår underbara Floyd, och därefter blev det en snabbvisit ut till Vulfa för att..
ja, checka läget lite då jag vet med mig att jag inte hade stått ut framtill på lördag ;)

Semestern har förövrigt varit bra, mysig och välbehövlig, dock så önskar jag att jag kunde säga att
jag var utvilad nu istället för liggandes som ett pack med feber och kramp i varendaste led och muskel.
Med andra ord blir det en kurerardag imorgon.. inte jobb. Bara att sitta still i bussen/på flyget
har varit för mycket för mig idag. Men, hellre att det bryter ut ordentligt än att man liksom går runt
och drar på det i evigheter. Hursom, bättre uppdatering och bilder från resan kommer så småningom,
nu hade jag dock bara tänkt att gå ut med min fina och sen bara mysa en massa med honom!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: