Being positive in the setbacks

Idag har man inte varit mycket för världen inte.. mest suttit här bara, myst med Floyd, sett på film,
strosat runt i skogen och låtit voffsen sköta sig själv mer eller mindre, mer än så har jag bara inte orkat.
Lyckades packa upp allt från airshoppen och laga mat utöver det bara, sen blev det stopp..
illa. Men, jag mår bättre än igår i alla fall! Febern har lättat hursom, yrseln är något bättre trots allt..
men värken i muskler och leder från nacke ner till svanken är inte att leka med, inte heller magkrampen.
Så, ingen idé att jobba imorgon nej. Men på fredag, då jäklar! Och så även på lördag, på sätt och vis,
då vi ska promota barnstolar och så på Grand genom ett mammamingel (vilket är bestämt sedan länge).
Och så blir det äntligen några timmar ute hos Vulfisen på lördag också, så även söndag och måndag,
det ser vi fram emot! Hon har ju bara fått gå och strosat runt i hagen ca 2h/dag medan jag varit borta,
bortsett från i måndags då hon och Cissi var ute på en längre skrittrunda. Så hon vill nog komma ut lite
skulle jag tro. Och jag med. Åh vad jag längtar till den dag vi kan galoppera ute på fälten igen..
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: