The biggest risk will be the one you don't take

Den här dagen har gått i ett. Timmarna på jobbet flöt på förvånadsvärt bra. Kanske kan bero på
att det liksom fanns ganska mycket att göra utöver att ha lagret och stå vid kassan. Men nej kassan ja..
den har man inte stått vid mer än över lunchen samt kortare stunder om det kört ihop sig,
känns det som. Övrig tid har man flyttat om på kampanjtorget, gått efter listor och letat upp varor
som ska reas ut, skrivit ut prisetiketter samt rabattsatser att märka dem med. Och som inte det var nog
så hjälpte man till och förberedde lite för imorgon också, även om Robin hann fixa med det mesta själv.
Lastningen av bilbarnstolar av alla dess slag samt monteringsstolar i bussen är en klass för sig i alla fall!

Imorgon ska nämligen jag, Frida, Robin och Jeanette (om hon är frisk) till Grand på eftermiddagen
för att medverka på ett mammamingel/ bidra med information om säkerhet av barn i bil, kan man säga.
Blir nog intressant ändå, skulle jag tro. Enda nackdelen är att jag måste infinna mig på jobbet
redan kl. 10 för att förbereda då vi tydligen ska vara fit for fight på Grand och packa upp redan kl. 12. 
Heja.. där rök min planerade Vulfa-dag :/ men jag får ta igen det med många timmar sön, mån istället!

Nu.. måste jag verkligen sova! Efter att ha kommit hem har jag både hunnit träna, pratat med syrran
bra mycket längre än på länge (saknar dig!), solat, varit ute på en lång kvällsrunda med min bästa kille
samt betalat räkningar.. Känner mig riktigt effektiv och är sådär riktigt förvånad över att jag,
med tanke på att jag legat däckad senaste dagarna, fortfarande känner mig skapligt pigg. Det gillar vi!

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: