When I look at you

Jaha dags att sätta fart kanske? Mike har nu åkt till jobbet så en gemensam lunchrunda fick det bli
innan han drog i alla fall. Så, nu blir det till att packa upp, sortera tvätt, tvätta och dammsuga faktiskt.
Sådär extremt tråkigt, men mycket välbehövligt. Vet ju med mig att jag kommer må bättre
när det är klart sen, stör mig trots allt så förbannat att ha saker liggandes. Och i detta fall då: väskor.
Bara att tagga till och sätta fart nu alltså.. även fast motivationen ligger på noll.

Btw har jag gett med mig och skaffat instagram nu (sisådär väldigt mycket senare än alla andra
men.. bättre sent än aldrig). Känner att jag egentligen inte har "tid" då det liksom räcker med fb ibland
och då jag knappt läser några bloggar p.g.a just det där med tiden. Men; carolinedjerf heter jag där,
i alla fall. Det där med bilder är ju trots allt lite av min grej så.. varför inte liksom.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: