Young and beautiful

Back to reality.. känns nästan lite så efter att både varit utan telefon (den har liksom inte funkat)
och internet senaste dagarna. Men, det har samtidigt varit väldigt skönt! Både i tisdags och igår så
har jag och Mike mer eller mindre bara lagt tid på varandra efter att jag slutat jobbet;
fixat hemma, tränat, lagat mat och sett på serier tillsammans. Att vi faktiskt tar oss tid till bara oss
händer alldeles för sällan (mitt fel, jag har alltid så mycket annat för mig..) så det behövdes verkligen!

Nu, kom jag för inte så länge sen hem från V i alla fall efter en helt underbar kväll därute med henne
och min fina Floyda. Det finns tamigtusan ingen bättre avkoppling än att skritta ut med dem där 2 och..
bara njuta. Att solen faktiskt var framme gjorde ju inte turen sämre direkt, underbart!
Aja, bjuder på den här tillsvidare bara för att Lana del Rey liksom spelas rätt mycket på jobbet just nu
(är förövrigt typiskt mina kära kollegor att spela sönder låtar, så denna lär också vara uttjatad snart)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: