"It could always be worse"

Den lediga dagen igår gick alldeles för fort.. och nu väntar en jobbhelg. Är inte överdrivet taggad
om man säger så då.. men var 3:e helg är ändå helt okej. Hursomhelst så är det så mycket som ska
och måste hinnas med nu, samtidigt som man bokat upp sig på extremt mycket
nu i November. Men jag antar att det bara är att ta några djupa andetag och köra på så gott det går.

Har rensat i köket nu i alla fall, klädkammaren antar jag är rätt klar också.. om man bortser från
mängden kläder som jag ska försöka ta tag i att sälja som ligger uppe i förrådet.. Kom och köp, typ.
Men nä nu ska jag sluta att vara sådär.. man blir bara så sjukt stressad av att tänka på
allt vad som ska hinnas med. För om exakt en månad har jag fått tillträde till min nya lägenhet. 
Dock kommer vi inte flytta in riktigt då, men innan nyår i alla fall.. vilket känns ganska så långt borta
men om man tänker efter är det ju trots allt bara 8 veckor kvar av det här åtet mer eller mindre. 
Sjukt!!! Vart tog 2013 vägen? Ja ja, jobb nu i alla fall och sen en snabbvisit upp till stallet därefter..
sen är det bara att köra på här hemma i helgen samt nästa vecka då visning väntar den 11:e. Let's go!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: