When it comes to making a big change in your life you have to want it more than you fear it

Ibland är det verkligen helt sjukt hur bra saker flyter på.. och då är ju jag en såndär störd person
som genast börjar tänka att "jaha, då får vi se när bakslaget kommer då" bara för att det alltid blivit så
av någon anledning - att det alltid kommit något bra av något dåligt, och tvärtom.
Men ja, jag ska försöka sluta tänka så, jag lovar. Eller.. efter besiktningen på tisdag ska jag försöka
släppa alla "tänk om" och bara njuta av det som faktiskt rullar på sådär sjukt bra at the moment.

Idag har jag alltså, förutom att ha lagt kvalitétstid på häst och hund, varit iväg med pappa på Ingesta
för att fundera på tapeter samt provsitta möbler typ.. men.. det slutade liksom med att jag köpte tapeter
samt beställde både soffa och säng bara för att få det innan jul, så jag tänkte väl bara.. varför inte?
Haha. Men, nu behöver jag inte jämföra olika modeller och vela längre i alla fall - nu vet jag vad jag får,
och snyggt kommer det bli! Och andra bra saker jag gjort den här veckan
är att ha omgett mig med sådär riktigt bra folk och fina vänner flera ggr om. I onsdags lunchade jag
tillsammans med Frida och Robin, i torsdags var jag på middag hos Pia med gamla ridgruppen
och igår hemma hos Matilda på tjejkväll. Fint! Så, ja.. mitt i allt som ska fixas så är livet rätt bra ändå.
Nu blir det en lång promenad med bästa vän - Floyd, givetvis - med bra musik i öronen!

.. och sen så kan ju lite sommarbilder få pigga upp lite i höstrusket.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: