From here to now

Ju mer man gör, desto mindre hinner man tänka. Lite det jag kör på just nu. Så som sagt.. fullt upp..
det har man haft senaste dagarna, minst sagt va. Igår åkte man (hör och häpna) hem direkt efter jobbet
för att hinna med att både laga mat, träna och sen äta innan stallet där mys med hästen
och skitsnack med tjejerna stod på schemat. Och idag.. ja, jag kom hem för inte alls länge sen faktiskt
då jag slutade strax efter 20 då vi haft kvällsöppet kvällen till ära. Dock började jag inte förrän 13 idag
så så jobbigt har det faktiskt inte varit, rent tidsmässigt, men.. ja, där släpper vi ämnet i brist på ord va.
Kaos är väl nästan det enda ordet som kan beskriva dem första timmarna.

Innan jobbet spenderade man timmarna i stallet/ på hästkliniken där återbesök för damen väntade,
så nu så.. är vi på god väg, kanske. Nu väntar några lite lugnare veckor innan vi sätter igång igen, iaf,
men det är det helt klart värt. Men, nä.. sängen nu faktiskt!
Imorgon väntar jobb och träning med pojkvän innan man ska gå upp mot Matilda för tjejkväll. Go'natt.

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: