Back in time

Här har det varit tyst ett par dagar, ja.. Hursomhelst kom jag och Mike hem från Stockolm för
några timmar sen och sen dess har jag bara roat mig med att packa upp, kollat på Idol och lite sådär
samt varit ute med min älskade vovve som har fått vara i Johannas händer
sen i torsdags em.. eller.. igår blir det ju, såklart! Hemma är vi i alla fall efter ett bra dygn i storstaden.
Och, anledningen till att vi åkte dit på en snabbvisit berodde på att jag hade tid för refill av ögonbrynen,
finally! (och för er som inte hänger med nu så gjorde jag en kosmetisk tatuering i slutet på Juli där)
Skönt, i alla fall. Och att kombinera nytta med nöje är ju aldrig fel heller så shoppat har vi gjort i massor
och varvat med det har vi fikat samt njutit av god mat på uteservering - i slutet av September liksom.

Men, imorgon är jag (liksom igår) tillbaka i den s.k verkligheten igen med jobb.. och desto bättre: stall.
Kan ju säga att jag känner lite abstinens efter Vulfa nu efter att inte ha varit uppe sen i början på veckan
så.. en massa ompyssling av henne väntar efter jobbet då, samt både ridning
och kvällsfodring. Blir nog bra! Nu får det dock bli sängen faktiskt, känns liksom bäst så. Godnatt då.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: