Heartbreak on hold

Sådär, då var man inne med herrn' igen efter första rundan. Tanken var väl egentligen stallet men..
det får bli en snabbvisit dit lite senare i så fall, har en hel del att ta tag i här hemma och igår var man ju
där bra länge faktiskt. På sätt och vis i tre omgångar..  t.o.m. 

Igår gick man nämligen upp för att pyssla om damen innan hennes lektion samt, som vanligt,
fixa iordning henne till den ridande. Jag är lite töntig sådär, jag vet. Hursomhelst så mockade man ur
boxen och fyllde på torv när hon gått upp sen och när det var klart la jag istället all fokus på Floyd
så då fick det bli att gå milen med honom, det var sådär bra fint
och väl tillbaka blev det faktiskt lunch ute i solen innan man gick in för att pyssla om V ännu lite till.

Hemma sen blev det typ bara.. lugnt. Och då man ändå inte hade något planerat för resten av dagen
mer än kvällsfodring tackade man inte nej när Matilda frågade om jag ville komma upp dit något senare.
Och ja, precis som vanligt blev det en bra kväll där med ett gäng bra tjejer! Men nä,
nu ska vi se om M kan tänka sig att gå upp så vi hinner med allt som vi planerat att hinna med idag.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: