Let's give it one last try

Ja, typ så. Söndagskväll i alla fall.. imorgon drar vi igång en ny vecka och nu ni, nu jävlar ska jag
ta tag i allt vad jag inte orkat med senaste veckorna som ärligt talat varit ganska kassa på många sätt.
Absolut inte på alla, men det är helt enkelt för mycket som inte fungerat
och då rasar allt tillslut. Så, nu ser vi till att ändra på det! Dock lättare sagt än gjort, som med allt annat.

Men! så är det ju bra mycket som är sådär riktigt bra också som kan vara bra att påminna sig om,
framförallt när man ibland bara känner för att dra ett täcke över huvudet.. För det första: min hund!!!
Jag är så otroligt lyckligt lottad som har Floyd i mitt liv. Det är, faktiskt, en av få saker
som jag påminner mig om nästan dagligen.. just för att han är han. För vem är jag utan honom?
Självklart är jag medveten om att den dagen kommer.. och det är väl just därför man tar till vara på
varje dag också, men förhoppningsvis har vi (minst) lika många år kvar tillsammans. Finns inget annat.
Jag vill i alla fall inte tänka mig något annat så länge jag har honom. Finaste voffs, som jag älskar dig.



Sen.. har ju Vulfa också en enorm betydelse. Fast det tror jag nog är ganska uppenbart egentligen,
annars skulle man trots allt inte lägga ner så mycket tid på henne som man faktiskt gör. Så är det bara.
Hon har helt enkelt steg för steg skapat sin egen plats, och det är jag inget annat än glad för
då hon känns.. rätt. Det tog mig några år att inse det dock, men jag kan ändå inte förneka att det är så.

Och så har vi alla dem som man har runtomkring sig i vardagen; vänner, bekanta, kollegor and so on..
ni får mig att le, hursom! Ta åt er av det för ni är guld värda verkligen, hur sällan man än uttrycker det
så är det så det är. Så, nu släpper vi allt vad som känns mindre bra och blickar framåt istället!


Tilläggas kan också att det idag, den 22/9, är min älskade (och förevigt saknade) kusins födelsedag,
så ja det finns en anledning till att September sedan -01 är en tung månad.. även om livet går vidare.
Life's a bitch, 19 är ingen ålder.. och nej.. inga ord kommer vara tillräckliga. Vi saknar dig, Sophie ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: