There are no shortcuts

Puh.. ja ibland undrar jag vad jag håller på med. På grund av den (visserligen underbara) värmen
åkte jag hem en sväng efter jobbet och lämnade sen Floyd hemma medan jag tog cykeln mot stallet
där den fina fuxen väntade.. och ja.. strax efter åtta när jag kom hem därifrån
var det ju bara att ta sig ut igen men denna gång med honom. Så.. vi har liksom kört intervaller till,
runt om och hem från strömmen med lite "parkour" mitt i allt för hans del.. vilket han verkligen älskar
och sålänge hans kropp håller för det ska han absolut få fortsätta att leka runt lite smått ibland,
no doubt. Hursom gav han mig det absolut bästa slutet på den här dagen! Min bästa, bästa grabb ♥

Nu ligger man i alla fall här på spikmattan efter ett egentligen alldeles för sent kvällsmål men..
bättre sent än aldrig. Imorgon blir det jobb i vanlig ordning och sen stall direkt efter jobbet istället.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: