There are two reasons why people don’t talk about things; either it doesn’t mean anything to them, or it means everything

Nahe.. om man skulle ta tag i den här dagen kanske? Hela den här veckan har hittills endast
bestått av jobb och rätt så många timmar i stallet. Har nog en hel del att uppdatera om på den fronten
egentligen men vet inte riktigt hur mycket som är av intresse och..
just nu hinner jag helt enkelt inne. Bara att hoppa in i duschen, få i sig frukost, göra sig iordning
och sen ta med sig Floyd och gå mot jobbet. Hade hellre sett att jag kunde spendera en fm i stallet
men.. nu blir det inte så. Tack vare att Mike ska ha Floyd i em/ikväll så är han världsbäst
och skjutsar mig till stallet efter jobbet iaf så jag hinner med att fixa allt till Vulfa innan lokalfest väntar!
Får se vart kvällen slutar helt enkelt. Nu.. sätter vi lite fart här.


Postat av: Emelie

Vad gullig du är, tack snälla! Hoppas det blir bättre för dig med snart! Stor kram

2014-09-02 @ 20:50:47
URL: http://emelie.lillatorg.nu

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: