A person’s actions will tell you everything you need to know. Don’t try to paint a different picture.

Äntligen helg! Som man längtat efter några lediga dagar.. ni anar inte. När man, mer eller mindre,
däckat direkt när man kommit hem två fredagskvällar i rad.. ja, då vet man att man är bra utmattad.
Igår hann man med att gå på stan med syrran några timmar efter jobbet i alla fall,
sen.. var kvällen väldigt lugn så att säga. Om man bortser från att natten knappast var det.. aja.
Några veckor till, bara. Och tills dess ska jag, steg för steg, se till att hitta tillbaka till mig själv igen;
lägga fokus på mig själv, min tid, se till att börja träna ordentligt igen, osv. Det är vad jag behöver nu.

Och, självklart, lägga så mycket tid jag bara kan
på dessa två. Älskade djur ♥
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: