It's not my time

Jaha.. dags att kicka igång den här dagen då! Snart blir det allt en promenad upp till stallet
för lite pyssel med den fina innan det blir promenad hem igen för att fixa lite här hemma, sen iväg..
igen.. men mot Rambodal för att börja/fortsätta flyttstäda lägenheten.
Ja, jag vill gärna spola fram tiden en vecka framåt nu så jag inte längre behöver ha den i tankarna
utan bara fokusera på det som känns viktigt här i livet. Och att spendera all sin lediga tid
med att passa in tider för att sälja saker, städa and so on är inte alls roligt. Så.. låt tiden gå fort nu!!!
Imorgon em/kväll tar vi en paus från allt och sticker iväg på ryttargala i alla fall, kan behövas mitt i allt.
 
Tack som fan för att jag har dig! Min finaste ♥
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: