Don’t let the fear about your future consume your life. Just live for now and the right things will fall into place.

Dags att gå upp, fixa lite här hemma, gå mot stallet, kolla till hästen, fixa iordning allt i stallet
och sen gå mot Matilda för att därefter åka med henne på tävling i ett par timmar. Vulfa får jobbas
i linan idag när vi kommer hem är det tänkt, och sen blir det att träffa Mike en sväng
innan han åker ner till stugan. Vilket såklart påminner om alla fina somrar där nere tillsammans..
men.. that's life. Det funkade inte och nu är vi där vi är helt enkelt. Men klart man kan sakna ändå.

Men det värsta av allt.. är att ta ifrån Floyd den här typen av semester. Det är inget jag kan ge honom
med promenader ner till havet morgon, middag kväll, utevistelse på tomt 24/7 osv. Det gör faktiskt ont
att tänka på, men å andra sidan var det jag som sa nej till att låta Mike ta med honom dit nu..

Delvis för att jag sagt hela tiden sen jag bestämde min egen semester att "dem här veckorna har jag
och då lämnar jag iiinte ifrån mig honom" men också för att jag, tyvärr, inte kan lita på att han rastas
så mycket som han behöver utan att jag får ringa och påminna varje dag, och samma gäller maten..
Och där är också en anledning till att det inte funkade.. Så.. ja, jag är ego och låter Floyd vara hemma
med mig nu i två veckor, bl.a för att han också ska installera sig i nya stallet, lära sig rutinerna där..
men klart man velar ändå, för Floyds skull. Jag menar.. ni ser ju själva..

 

Postat av: Anonym

Vi får åka och bada med Floyd någon dag, Kom ihåg när vi var ute vid sörsjön. Kram mamma

2014-07-06 @ 19:03:18

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: