To have and to hold

Har fullständigt kärat ner mig i Takidas låt "To have and to hold" som jag uppenbarligen missat,
men hursom.. att jobba gick okej idag i alla fall. Långt ifrån bra, men okej. Och vad kan då vara bättre
än att komma till lugnet i stallet och bara släppa allt annat? Nej, precis,
finns inget som slår det. Minus en hund med knäck i öronen som fick mitt humör att gå i taket..

Aja, håller på att laga matlådor nu hursom och sen ger jag upp för idag. Just nu känner jag mig trött
som i trött (= välkommen känsla efter för många dagar av sömnbrist) så bäst att inte fördriva tiden då!

Imorgon väntar återigen jobb som varje dag framtill söndag, samt ett tandläkarbesök för fuxen
som säkerligen lär vara mindre uppskattat, men välbehövligt. Imorgon är en dag jag faktiskt väntat på
av den anledningen. Jag hoppas verkligen att dem hittar något.. för i så fall kan det bara gå bättre.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: