Too many people go through life waiting for things to happen instead of making them happen

Och så var det det där med att uppdatera ja.. kan i mitt försvar säga att jag inte haft datorn på
nu på ett par dagar. Men.. nu så, kanske. I måndags var man ju i vilket fall på Djurtandvårdskliniken
i Söderköping med V efter jobbet, något jag väntat på då hon varit tjafsig i munnen
under en längre tid (sen hösten 2011 närmare bestämt) och ja.. ärligt talat har jag sagt hela tiden
att det var det första jag skulle kollat upp om hon varit min just därför. Men.. faktum är att man inte
hittade så mycket. Visst, hon hade lite vassa kanter här och var samt att hon bitit sig i gommen,
ffa på höger sida (vilket jag förövrigt hoppas är anledningen till tungan på vänstersidan)
men annars såg det bra ut; normala slemhinnor, god tuggfunktion osv. Vilket givetvis kändes skönt!

Hursom.. håller jag nu bara tummarna för att mission tunga minskar nu eller helst upphör helt.
Dagen efter var vi bara ute på en promenad i alla fall och både igår och idag har vi ridit runt fälten
med Matilda på hackamooret. Ta det säkra före det osäkra, liksom..
och hon har faktiskt känts riktigt, riktigt fin! Får helt enkelt använda hackamooret lite mer, växla lite.
Och när vi ändå är inne på ämnet Vulfa så kan jag med glädje säga att gallan på vänster bak minskat
rätt rejält sen Form-behanlingskuren, så nu fortsätter vi bara med Hyaluronet efter avslutad kur
och hoppas på att den går ner ytterligare.. änsålänge är hon fräsch och fin i kroppen hursomhelst.
Annars.. ja.. allt rullar på; jobb, Floyd & Vulfa, hemmafix. Det är så livet ser ut.. och jag trivs med det.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: