Forget the days of troubles

Fullt upp ett par dagar ja.. jobb och stall är mer eller mindre vad som stått på schemat senaste tiden
och V har varit superfin senaste dagarna! Men idag har hon fått vila då jag varit med Matilda en sväng
till Sundbyholm, eller.. snarare en heldag.. men det har å andra sidan varit en fin dag!
Om än lite konstig då jag valde att inte ha med min Floyd p.g.a den alldeles för tryckande värmen,
så är tur då att man har så extremt hjälpsamma vänner som man har, som ställer upp med kort varsel.
Tusen tack igen Frida! För ja nu ligger han här nedanför, ganska så helnöjd skulle jag tro. Själv..
har man nu lagat sig lite mat (bättre nu än att laga innan jobbet imorgon helt enkelt). Hursom.. fullt upp,
och ännu körigare lär det bli kommande vecka då jag jobbar heldagar.. men det är väl bara att köra på!
Är ju såhär livet mestadels kommer se ut nu - med fokus på häst och hund efter jobb, och jag gillar't.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: