Opportunity follows struggle. It follows effort. It follows hard work.

Den här dagen blev ju inte riktigt som planerat nej.. och vart timmarna tog vägen efter stallet
kan man fråga sig, men nu är det väl dags att släcka lampan efter att ha varit ute med Floyd i alla fall.
Men, dagens positiva var ändå att jag och Floyd hann med att gå upp till stallet
och pyssla med Vulfa innan det var dags för henne att gå sina lektioner. Sista veckan nu by the way
innan ridlägren drar igång och därefter.. kommer livet att se lite annorlunda ut. Som jag längtar.

Förövrigt mår min Floyd lite bättre nu efter några dagars vila och endast promenader i koppel,
hissåkande istället för trappor samt lekförbud. Dock är hans energi inte att leka med.. miiinst sagt.
Men är ju såklart bra att han är pigg och glad i alla fall! Daglig massage
och samma tillvägagångsätt i en vecka till så ska man nog kunna släppa något på honom igen.
 
I övrigt.. rullar livet på och man har något att ta itu med precis hela tiden (åtminstone känns det så).
Imorgon slutar man strax efter 15 precis som vanligt i alla fall så då har man några timmar till på sig
att göra sånt man vill och måste, tillskillnad från idag då jag på jobbet upptäckte
en schemaändring jag missat = 2h extra = att man fick planera om. För ja.. är man ett planeringsfreak..
Skämt å sido.. två arbetsdagar kvar och sen väntar både studentmottagning för Johanna,
reunion med tjejgänget hemma hos Billa osv. Det ser vi fram emot!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: