Some situations are not meant for you to change, but the situations are meant to change you for the better

Bara för att imorgon är sista dagen som fodervärd.. det är verkligen som om det inte sjunkit in
riktigt än. Är visserligen så jag funkar.. jag stänger ute allt som heter längtan och hopp av rädsla
för bakslag, för då slipper man ju bli alltför besviken. Men.. snart är hon faktiskt min.
Dock lär jag väl inte känna det på riktigt förrän kontraktet är påskrivet och hon står i sin nya box :)

Damen vid namn Vulfa har förövrigt bara gett mig lycka dem här snart 5 senaste åren och ja..
självklart hoppas jag på minst lika många därtill! Man kan väl minst sagt säga att vi varit med om
och gjort en del.. åtminstone på senare år. Så otroligt mycket kärlek.

 

Postat av: lisa

Finaste och bästa Vulfa! <3
Jag är så glad för din skull!!!

2014-06-30 @ 09:06:20
Postat av: Anonym

Grattis gumman!
Jag är så glad för din skull, äntligen är hon din. Hoppas att vi kan ses snart så jag får se vad ni kommer att hålla till. Du och Floyd

Många kramar mamma

2014-07-01 @ 09:43:37
Postat av: Linnea Norman

Wow! Otroligt fina! Tänk vilket liv du fått och skapat dig Carro :) Det har du gjort dig förtjänt av. Och snygga är ni också!

Lite off topic, men hur stor är egentligen Vulfa? Blev lite nyfiken!

Svar: Tack så mycket vännen! Och haha jo.. trodde man väl inte i yngre dagar,att man skulle få må såhär bra :) (även om livet inte känns helt perfekt varje dag)

Vulfa är ca 170 cm i mankhöjd, så helt lagom med andra ord :)
Caroline Djerf

2014-07-04 @ 13:18:16
URL: http://coldplays.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: