I defined, I designed my recovery

Det var tydligen en vecka sen senaste uppdatering här.. så jag försöker liksom komma på vad
jag gjort men kan nog ärligt säga att det är jobb, stall, träning, kvalitétstid med Floyd, personalmöte
och häng med vänner som tagit min tid.. och det är väl så jag vill ha det.
Egentid i all ära men just nu är det att ha fullt upp som uppskattas mest, och fritid är det ju trots allt
det mesta av det ändå. Nu kom jag hem från stallet för inte alltför längesen i alla fall efter ett väldigt bra
dressyrpass på banan. Långt ifrån perfekt men.. ändå det bästa på länge! Så ja, att damma av
ridstövlarna kan ju vara en rätt bra idé. Dessförinnan var jag med Matilda lite överallt och ingenstans
hursom, och innan vi begav oss av på sko-jakt var jag hos frisören och fräschade upp håret lite
= underbart! Men nä, nu är det dags att ladda om batterierna med lite sömn.. imorgon väntar en heldag.

Tänkte att jag kunde bjuda på några bilder från helgen, iaf. Men nu säger vi godnatt här och nu faktiskt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: