To just keep going

Nahe.. om man skulle ta tag i den här dagen då, kanske. Min kära hund fick ju en sen runda igår
så idag har vi faktiskt tagit lite av en sovmorgon. Eller.. jag har ju varit vaken i ett par timmar då då,
men vi har liksom inte varit utanför dörren än. Rätt skönt ändå.

Men.. vad vaknar man till för väder?! Jag som har jobbat i helgen och inte riktigt kunnat ta vara på
och vistas ute i vårvädret blev väldigt besviken på en grå himmel, regn och rusk. Slår ju aldrig fel.. :(

Aja, ut ska vi nu i alla fall och sen får det bli frukost och lite fix här hemma innan vi beger oss
upp mot stallet där ännu en Vulfa-dag väntar. Sen får vi helt enkelt se vad resten av dagen bjuder på.
Imorgon blir det jobb i vanlig ordning i alla fall, dock får jag skynda i stallet därefter
då jag ska infinna mig på jobbet igen tre timmar senare för kvällsutbildning.. vilket inte skulle vara
några som helst problem med cykel.. men.. nu är ju bakdäcket punkterat igen. Suck på den..
Hursom, så får det lösa sig, jag måste helt enkelt hinna. Men.. ja, nu tar vi tag i den här dagen i alla fall!

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: