We may run, walk, stumble, drive, or fly, but let us never lose sight of the reason for the journey, or miss a chance to see a rainbow on the way

Veckans enda lediga dag.. check! För ja dessa dagar har ju en tendens till att gå snabbare än övriga,
just därför. Idag har man varit igång mer eller mindre hela dagen men ändå inte fått något vettigt gjort
mer eller mindre. Cyklade hemifrån med Floyd mot stallet 6.30 
då morgonfodring och utsläpp väntade. Hade väl inte värsta flytet idag direkt då det började med
att Saio var lös i gamla stallet när jag kom dit, att Kattja bestämde sig för att hoppa från hage till fålla
när jag släppte in Narnia.. osv. Men, jag valde att bara ta ett djupt andetag och släppa det.

Och det bästa idag var ju helt klart att solen sken hela fm! Det firades med en variant av miljöträning
följt av en massa galoppjobb på fältet. Det var en mycket trött och svettig häst som kom tillbaka
till stallet sen.. och senare en myyycket nöjd häst som slängde sig i värsta geggan mitt framför mig
såfort jag bara släppt ut henne. Tack för den, liksom. Imorgon blir det bara en mystur efter jobbet iaf
och sen får det nog bli jobb på banan både tis, ons då hon ska få behandlas igen på torsdag.
Det.. är väl så planen ser ut. Nu ska jag sätta fart med allt det där man egentligen skulle tagit tag i
lite tidigare, as usual. Men kändes ju mer lockande att åka upp och kolla på KM-hoppningen, faktiskt.

En del av dagen i bilder. Min fina ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: