Every single thing that has ever happened in your life is preparing you for something that’s meant to come

Och så var äntligen min enda lediga helg här igen! Inte bara en utan två promenader med Floyd
är avklarade, tvättstugan är klar och så har man även för första gången på bra många veckor solat lite.
Känner att det var bra välbehövligt. Nu ska man bara ta tag i lite saker här hemma
innan man beger sig till stallet.. och ikväll ser jag fram emot att bara vara utan en massa måsten
och krav som tynger. Så ja, så får det bli! Bara att sätta fart nu alltså så det kan få bli så. For once..
 
Sen jag skrev här senast har det inte hänt alltför mycket i alla fall.. djuren mår bra, jobbet rullar på,
middagen på Enjoy var det inget fel på.. osv. Floyd var dock på massage+ bemerbehandling i tisdags
så han har fått ta det lite lugnt sen dess då han reagerade något från vänster skuldra
ner till vänster armbåge, vilket inte kom som en nyhet då han sträckte sig på något sett förra veckan
när han for omkring lite mer än vanligt. Farbrorn har inte riktigt insett att kroppen inte riktigt orkar
att hoppa omkring som förut haha. Hursom ska jag stretcha och linimenta herrn
och sen komma tillbaka på bara bemer inom en vecka. Och på tal om om en vecka.. 
Nästa söndag kommer Kaisa till stallet för både Floyd och Vulfa. Har ju haft henne till Floyd i början
så känns som att det kan vara dags igen nu efter alla förändringar senaste året, se hur han känt för det..
mår nu osv. Tror jag har ganska bra koll på honom hursom, men Vulfa kan nog bli intressant.
Vi får se hur allt tar sig helt enkelt.. Time will tell.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: