Learn from your mistakes, work hard, and don’t let other people’s opinion of you become your limitation

Lång dag och minst sagt mycket intryck.. så sover man en timme eller två när man kommer hem..
ja då är man förstås pigg nu. Så, ja, tur för mig då att jag är ledig imorgon! Detta för att jag nu haft
min jobbhelg nu, samt jobbar nästa lördag. As usual.

Hursom.. har Kaisa idag infunnit sig i stallet. Och för er som inte vet vem hon är/ vad hon gör
så jobbar hon delvis med medial rådgivning, och att jag valde just henne och just nu beror dels på
att jag haft henne till Floyd förut och helt enkelt tror/ litar på henne,
och dels för att det senaste året (framförallt senaste halvåret) bestått av en hel del förändringar.

Floyd fick sin tid först och ja.. vad ska man säga: min älskade, underbara Floyd ♥♥♥
I korta drag kan man väl säga att han mår bra, känner sig lugn och trygg i sig själv, inte har ont,
är något stelare efter vila, men uppskattar ändå att lämnas hemma så som han gör nu ibland.
Uppskattar att kasta pinnar, men mer för att det är upp-piggande än att han faktiskt behöver springa,
önskar dock att göra mer sök hemma (så självklart är det något vi ska göra mer av nu),
han vill helt enkelt ha en uppgift. Sen saknar han en hund som vi umgicks mer med förr= Stella, 
såklart. Och så vidare.. får se om jag kanske lägger upp alla frågor och svar här när jag fått dem sen.
Men vad jag gillade "att höra" mest var att han trivs bra med att det bara är jag och han nu,
att han känner att vi är så pass sammanlänkade att han vet att jag vet vad han känner, och tvärtom.

 
V.. måste jag nog läsa igenom allt en gång eller två då det finns väldigt mycket att säga där. Hon trivs
med mig/ i stallet och trivs bra med att det är mycket lugnare, samt mer fasta rutiner. Sadeln ligger bra
dock upplever hon att hon har mer tyngd på vän. sida (vilket förmodligen beror på att hon skjuter 
över mig titt som tätt, och så är det ju tyvärr ingen nyhet att jag är lika sne som hon..) så jag får,
helt enkelt, känna av det extra mycket nu.. samt kanske även börja hoppa upp från höger sida istället.
Kan ju inte göra mer än att prova och se vad som funkar. Att hon håller på med tungan fick jag även
svar på men det är lite för invecklat för att skriva om här innan jag läst det om och om igen;
samma med hennes upplevelser om hur kroppen känns i övrigt. Anyway! Mina fina, underbara djur ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: