After all

Han är hemma ♥♥♥ dock är han allt annat än pigg och fruktansvärt missnöjd över tratten är han,
dessutom. Haha, stackars! Gått in i saker har han gjort.. och missköter man sig och kanar på rumpan
istället för att gå blir man tejpad också, vilket inte heller det är populärt.
Men.. han är hemma, och kvällen kommer att spenderas vid hans sida. Imorgon blir det jobb
och dit kommer han att kunna följa med somvanligt, vilket är skönt. Sen kommer Mike och hämtar
honom där efter ett par timmar då jag ska ut på äventyr i form av 25-årsfest därefter. Fullt upp, alltså.

Den här veckan har liksom varit lite.. ja.. inte som vanligt. I måndags hade jag en ordinarie ledig dag,
liksom idag, som jag alltid har var 3:e vecka då jag jobbar lördag+ söndag. Men eftersom jag, dessutom,
den här veckan tagit ledigt på onsdagen p.g.a Stockholmsvisit
och kände att jag verkligen inte hunnit med allt jag velat så tog jag liksom ut en extra dag även i tisdags.
Så skönt verkligen! I Stockholm var jag med syrran i alla fall och dit åkte vi p.g.a att jag skulle göra
en refill av mina ögonbryn (för er som inte hänger med nu gjorde jag alltså en kosmetisk tatuering 
för lite drygt 1 år sen, och då färgen blekts/ släppt på vissa ställen så gjorde jag en refill nu. Såå nöjd!)
och då passade vi på att få lite kvalitétstid i form av shopping, lunchdejt och fika vilket inte alls var fel,
framförallt inte då vi lever helt olika liv, har olika intressen och ses alldeles för sällan.
Men.. borta bra men hemma bäst.. för mina underbara djur skulle jag verkligen inte vilja leva utan ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: