All the advice in the world will never help you until you help yourself

Puh.. vilken dag. Tidigt imorse var det jag och Floyd som tog oss en första promenad till folkparken
där vi sedan blev upphämtade av Mike för att åka vidare mot Smådjurskliniken där Floyd hade tid kl. 8
för kastrering.. och ja med tanke på att vi inte hört något så borde det ha gått bra.
Om lite drygt en timme är han hemma igen i alla fall - förhoppningsvis ligga pigg och glad som alltid ♥

Undertiden så har jag liksom sysselsatt mig i stallet (att sitta hemma och vänta är bara inte jag.. haha)
och så har även sadelutprovaren varit ute igen och den här gången var första sadeln hon tog fram bara
ja.. helt rätt. Blev hursomhelst en Lippo Allegria, en ny Mattes korrektionspadd
som vi ska använda oss av nu i början samt en Eric Le Tixerant/ fransk gjord då hon föreslog det för V.
Allt detta+ själva utprovningen fick jag alltså för den summan jag satt som maxpris för själva sadeln
så jag kan inte vara annat än nöjd! Kan varmt rekommendera Patricia Hadenius i alla fall!
Nu däremot.. ska man bara dammsuga liiite till så det är rent och fräscht till min finaste kommer hem!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: