Look at things different

Ledig måndag efter jobbhelg= lååång fm i stallet och däröver bara promenader med min finaste
som bortsett från tratten verkar må precis som vanligt. Och.. så har han sen i fredags inte droppat, alls!
Så otroligt skönt! I helgen har han varit med på jobbet precis som vanligt
och igår fick han t.o.m följa med till stallet. Dock fick han ligga kvar inne i sadelkammaren
när jag och Vulfa gav oss ut och det var inte populärt kan jag säga. Men.. det får han liksom finna sig i.
Nu.. ska jag (as usual) fixa lite här hemma, och sen tänker jag faktiskt inta lite av ett soffläge!

Postat av: Anonym

skönt att han mår som vanligt och att det ser ut att fungera,har du ridit med dom nya sadlarna än? Hoppas att dom blir bra . Ha det så gott alla tre kram mamma

2014-09-16 @ 08:38:32
Postat av: Anonym

När får vi se lite ridbilder då? :D

Svar: Haha ja du.. när någon fotar oss :)
Caroline Djerf

2014-09-16 @ 14:27:10

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: