Change your attitude, it will change your life

Ovanstående citat är så sant, så det är något jag verkligen jobbar på nu. För många år
har gått till spillo för att man fallit in i sin negativa spiral, man har nödvändigtvis inte levt fel
men man har hållt sig kvar i gamla mönster. Det är slut med det nu.
Så tack vare mycket eftertanke, rätt prioriteringar och att ha satt sig själv i första rummet har jag,
faktiskt, för första gången på många år kunnat tycka om hösten. Bilderna nedan får säga sitt..

 
Fina, älskade, underbara djur ♥ 

Ja, prio ett är att bli trygg i sig själv och mestadels bara lägga tid på dem två som alltid finns där,
oavsett, och får mig att må som bäst. Sen har jag givetvis ett gäng vänner som också betyder mycket
men som man tyvärr inte träffar så ofta som man önskar..
dock är endel datum inplanerade i kalendern så annat än bara jobb och stall blir det trots allt,
även om det till vardags inte hinns med mycket mer. Vi får helt enkelt se vad framtiden kan bjuda på..
 

Postat av: Maj-Britt

Hoppas vi kan ses när vi räknar med att åka till mamma på torsdag o ska vara hos henne till p söndag eller måndag. Kram på dig.

2015-10-23 @ 08:20:25

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: