Honestly, I’m glad I met everyone in my life. The good and the bad. The good make me thankful, the bad make me learn my lessons

När livet tar vändning.. Ja, för så är det faktiskt. När jag satt här och skrev senast trodde jag inte
att jag i detta nu skulle sitta och skriva att livet nästan känns för bra just nu. Visst, det är inte perfekt,
men mer perfekt än vad det varit på mycket länge. Han är anledningen till detta,
det är galet hur bra det kan kännas med en person som man egentligen inte kännt speciellt länge..
men det känns för bra för att oroa sig över detta faktum. Ja, just nu är jag lycklig och bara lever i nuet.

Djuren då.. Vulfa är under igångsättning efter vårens behandlingar. Egentligen skulle hon väl
i detta skede vara helt igång nu men faktum är att jag går efter min magkänsla och ger henne tid
att bygga på sig mer muskler innan jag lägger större krav på henne.
Floyd.. mår bra men har sina dagar då man märker att han inte orkar lika mycket som förut,
så väldigt mycket anpassas efter honom och hans behov. Men det är han värd, alla dagar i veckan!

När ord inte räcker till.. så mycket kärlek ↓
 
 
♥♥♥
 

Postat av: Anonym

Så roligt att veta att du mår bra. Önskar dig all lycka.

2016-04-18 @ 16:26:15

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: